Hoe plaats ik een bestelling bij Ooievaar Cadeaus?
Een bestelling plaatsen bij Ooievaar Cadeaus is snel en eenvoudig:
- Plaats je artikel(en) in he winkelmandje.
- Controleer dan je bestelling in het winkelwagentje (rechtsbovenin).
- Vervolgens ga je naar ‘afrekenen’.
- Vul je persoonlijke gegevens in en controleer het afleveradres nogmaals.
- Kloppen je gegevens? Klik dan op ‘betalen’.
- Kies op welke manier je wilt betalen en klik op ‘bestelling plaatsen’.
Let op: hiermee gaat u akkoord met de betaalverplichting.
Een artikel is ‘niet op voorraad’.
Kan ik het artikel nabestellen?
Bij sommige artikelen is het mogelijk deze in ‘nalevering’ te bestellen. Het kan voorkomen dat een artikel uitverkocht is, maar wel nabesteld kan worden bij onze leveranciers. U ziet dan bij het product de melding ‘uitverkocht (kan nabesteld worden)’. Wanneer u een artikel bestelt via deze ‘ nalevering’ zal de vertrektijd van de bestelling iets langer in beslag nemen (gemiddeld binnen 1 week voorradig).
Twijfelt u? Stuur ons dan even een berichtje, we kijken graag voor u na wanneer een artikel weer voorradig is
Kan ik mijn bestelling nog annuleren na het bestellen?
Het is helaas niet mogelijk een geplaatste bestelling te annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.
Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Ooievaar Cadeaus?
- iDeal
- Achteraf betalen (Klarna)
- CreditCard betaling
- Bancontact (België)
- Cadeaukaart Ooievaar Cadeaus
Hoe kan ik mijn kortingscode verzilveren?
In de winkelwagen kunt u eenvoudig uw kortingscode invullen onderin bij ‘coupon
Is mijn betaling veilig?
Bij Ooievaar Cadeaus gaan we uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamd ‘extended-gevalideerd SSL-certificaat’. Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de (gecontroleerde en gevalideerde) bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen, naast het adres van de site. Hierdoor weet je zeker dat de site ook echt van Ooievaar Cadeaus is.
Wat zijn de verzendmogelijkheden?
- PostNL
vast tarief: 6,95 - Gratis verzending
Nederland: boven de 50,-
Belgie: boven de 75,
Wat is de verzendtijd?
Wanneer een artikel voorradig is en wij je betaling hebben ontvangen, gaat het pakketje doorgaans binnen 1-2 werkdagen op de post. Met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen. Deze artikelen hebben een iets langere verwerkingstijd. Doorgaans heb je deze cadeaus binnen 2-3 werkdagen, bij grote drukte kan dit tot 6 werkdagen bedragen. Is er sprake van spoed? Neem dan contact op voor de mogelijkheden, we denken graag mee.
Onder gepersonaliseerde artikelen verstaan we geborduurde artikelen (voorzien van naam).
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen 6,95. Bestellingen boven de 50,- worden gratis verzonden in Nederland. Voor België bedraagt dit 75,-.
Pakket nog niet ontvangen?
Zendingstatus ‘bezorgd’, maar toch niets ontvangen?
Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn. In de meeste gevallen komt het pakketje alsnog terecht.
Zending past niet door de brievenbus
De kans is groot dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit is gebruikelijk bij post NL / DHL. Bekijk in dit geval online jouw track and trace informatie om te zien waar jouw pakket is geleverd. Mocht je niet in bezit zijn van track and trace informatie, stuur ons dan een bericht. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot.
Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.
Na 6 werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op, onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan nader onderzoek instellen bij de betreffende bezorgdienst. Gelieve rekening te houden dat hier enige tijd overheen kan gaan.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer een artikel niet voldoet aan jouw verwachting, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. De retourkosten die hierbij komen zijn voor eigen rekening. Print simpelweg het retourformulier op deze pagina uit en voorzie het formulier van de benodigde informatie. Vermeld je volledige naam en het ordernummer op het formulier, met reden van retour. Vergeet het formulier niet toe te voegen aan het pakketje. Stuur het pakketje altijd retour met Track & Trace. Indien je geen gebruik maakt van Track & Trace is het verlies van het pakket op eigen risico. Ooievaar Cadeaus is niet aansprakelijk voor dit verlies.
Let op: gepersonaliseerde artikelen (artikelen die voorzien zijn van naam) zijn uitgelsloten van het retourrecht. Zie voorwaarden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Het product en alle toebehoren zijn ongebruikt/ongedragen. Indien het artikel gebruikt of gedragen is, kunnen wij de retourzending niet accepteren.
- Het product en alle toebehoren verkeren in de originele staat. Indien het artikel beschadigd of gebruikt is, kunnen wij de retourzending niet accepteren. Ook wanneer een artikel hersteld is, of een poging hiertoe gedaan is, kunnen wij de retourzending niet accepteren.
- Het product en alle toebehoren mogen niet gewassen zijn. Indien het artikel gewassen is, kunnen wij de retourzending niet accepteren.
- Het product en alle toebehoren zijn voorzien van de originele verpakking. Indien de originele verpakking beschadigd is of ontbreekt, kunnen wij de retourzending niet accepteren.
- De retour dient binnen 14 dagen bij ons retour gemeld te zijn.
- Na verwerking van de retour ontvang je binnen 14 dagen je geld terug, via de gekozen betalingsmethode en op het bij ons bekende rekeningnummer.
- Betalingen middels cadeaubonnen worden terugbetaald in cadeaubon-vorm en niet teruggestort op rekening.
- De volgende artikelen kunnen niet retour en zijn hiermee uitgesloten van het retourrecht: gepersonaliseerde artikelen (artikelen met naam), maatwerk artikelen, artikelen diep wensen van de klant worden samengesteld, spenen (hygiëne).
- Voeg het volledig ingevulde retourformulier bij de retourzending. Onder vermelding van volledige naam, ordernummer en reden van retour.
- De retourzending kan alleen worden geaccepteerd als deze voldoende gefrankeerd is. Indien dit niet het geval is, worden de bijkomende kosten in mindering gebracht op het verschuldigde retourbedrag.
- Wanneer je hebt besteld onder de voorwaarden van “gratis verzending” en de bestelling na het verrekenen van de retourkosten niet meer aan deze voorwaarden voldoet. zullen de verzendkosten alsnog in rekening worden gebracht. Deze zullen dan in mindering worden gebracht op het verschuldigde retourbedrag.
Wat kan ik niet retourneren?
Onderstaande artikelen zijn uitgesloten van het retourrecht en kunnen dus niet geretourneerd worden:
- Gepersonaliseerde artikelen (artikelen met naam)
- Maatwerk (artikelen die worden samengesteld speciaal op jouw wensen)
- Spenen (hygiëne)
De retourzending kan alleen worden geaccepteerd wanneer hij voldoende gefrankeerd is. Indien dit niet het geval is, worden bij bijkomende kosten in mindering gebracht op het verschuldigde retourbedrag.
Kan ik een artikel ruilen?
Heb je toch liever een ander artikel? Je kun het het oude artikel retourneren (zie voorwaarden) en een nieuwe bestelling plaatsen.
Hulp nodig?
Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder. Dit kan via email of whatsapp. Telefonisch zijn wij niet standaard bereikbaar. Wanneer telefonisch contact gewenst is, zullen wij contact met u opnemen.
Advies nodig?
Zou je graag advies willen over welke kleuren het meest geschikt zouden zijn voor jouw kraamcadeau? Neem dan contact met ons op en we kijken graag met je mee naar het favoriete kleurgebruik van de (toekomstige)ouders. Zo heb je gegarandeerd een kraamcadeau dat in de smaak valt.
Heb je een ander idee?
Het je een idee voor een kraampakket of luiertaart met items uit de webshop, maar zie je het niet op de website? Grote kans dat wij het voor je kunnen maken! Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.